martes, 5 de abril de 2011

VIQUIPÈDIA

Aquests últims dies a classe hem estat treballant a la Viquipèdia.
Es tractava de nosaltres buscar algun personatge, lloc rellevant i donar informació d'aquella cosa, potser en alguns ja hi havia informació llavors l'haviem de seguir i posar coses noves.
Per començar a utilitzar la Viquipèdia t'has de fer un compte amb les teves dades, després t'expliquen les normes d'ús, perquè la Viquipèdia es un lloc públic on tota la gent que entra es per cercar informació i no pot haver res incorrecte.

Jo he fet l'article sobre un jugador de bàsquet que es diu Albert Homs, ja que en un futur serà un jugador rellevant per a molts joves. Només té un any més que jo i ja arribat a jugar a la màxima categoria, així que vaig buscar avera si sortia a la Viquipèdia i no vaig trobar-lo, encara que a la Wikipedia si que posava alguna cosa d'ell. Ara si el voleu buscar el trobareu a la Viquipèdia.


També he seguit un altre article sobre el poble de Miami Platja, ja que des de fa uns anys tinc una casa allà i estiuejo per allà. Vaig trobar molt poca informació sobre el poble, hi he possat alguna cosa més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario